czwartek, 2 lipca 2015

Post o mnie

Witajcie kochani!
Post spontaniczny, bo i pomysł na metryczkę wymiankową pojawił się niespodziewanie. Bardzo fajny pomysł miała nasza koleżanka Ewa/hubka38. Mimo że ostatnio nie uczestniczę w wymiankach nie wykluczam tego w przyszłości a że lubię robić prezenty spersonalizowane takie posty mogą być bardzo przydatne. Ale przejdźmy do konkretów.


1. Jestem Natalia, dla znajomych Nati.
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
*Podziwiam wszystkie techniki! najbardziej te których nie ruszę, bo przewiduje że się na nich wyłożę np. frywolitka, hafty różnego rodzaju, malowanie, szydełkowanie itd. Ale większość tworków chętnie bym przygarnęła, każda technika jest piękna.
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?
*Tu pewnie nie musiałabym nic pisać bo zewsząd na moim bogu wylewa się quilling a ostatnimi czasy też cardmaking (nie piszę scrabooking bo to rozległa dziedzina a ja robię tyko kartki). Próbowałam sił w papierowej wiklinie i decoupage'u ale nie mogę powiedzieć, by mi w tym dobrze szło haha.
4. Trzy ulubione kolory to...
*czarny, fioletowy, zielony/niebieski. Są cztery ale zielony i niebieski lubię jednakowo.
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to...
*różowy, żółty/pomarańczowy, białego też nie lubię jakoś specjalnie.
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
*Jasne że tak. Aktualnie zbieram wszelkiego rodzaju dodatki do tworzenia kartek: najbardziej wycinanki z wykrojników bo mam braki, papiery, tekturki, perełki, wstążeczki, kwiatki i inne tego typu pirdolitka. Wiadomo też, że kocham paski do quillingu. W decou mam na koncie jedną pracę ale nie wykluczam następnych więc serwetki też mogą być. Może jeszcze coś dopiszę...
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
*Raczej nie. Musi mi pasować, np makramowe czarne plecionki na rękę, ogólnie raczej mroczne klimaty, ciemne kamienie, ćwieki itp. Naszyjniki też mogą być ale też w takich samych klimatach raczej medalion czy jedna główna ozdoba niż sznur ozdób czy korale. Nie lubię kolczyków bo najczęściej nie mogę ich nosić. Moje uszy są głupie i ropieją gdy noszę dłużej inne niż złote kolczyki więc całkiem z nich zrezygnowałam. Nie lubię też pierścionków, przeszkadzają mi na dłoniach. Za broszkami i ozdobami do włosów też nie przepadam.
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
*Ulubiony motyw to ważki, lubię też ornamenty.
9. Kawa czy herbata? (jeśli tak, co lubisz a czego nie).
*Jedno i drugie piję.
10. Ze słodyczy to ja lubię najbardziej…
*Lubię słodycze, najbardziej czekoladę. Lubię też smaki owocowe a najbardziej z nich cytrusowe. Miętowe rzeczy też są ok. Nie przepadam za smakami orzechowymi choć same orzechy lubię. Nie przepadam za miksturami na szybko typu kisiel/ budyń zalej i pomieszaj...
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
*Czytam książki, lubię fantastykę, science- fiction, katastroficzne ale wolę je sama sobie wybrać. 
12. Czy ucieszyłby cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
*Raczej nie- mam skłonność do alergii skórnych więc używam sprawdzonych kosmetyków. Wszelkie próbki się u mnie marnują chyba, że są to próbki perfum to co innego.
13. Chciałam jeszcze dodać....
Hmm, nie wiem. Może że bardzo lubię przyrodę i robić zdjęcia (przyrody właśnie). Mogę jeszcze dodać, że jak komuś podoba się coś u mnie a ma coś co przydałoby się mi, możemy spisać się mailowo i spróbować umówić się na indywidualną wymianę.
14. Urodziny mam 28 października a imieniny 1 grudnia.

Nie wiem czy ktoś kiedyś będzie miał okazję z tego skorzystać bo ostatnio nie dołączałam do żadnych zabaw wymiankowych. Jestem jednak jak najbardziej za poznawaniem bliżej osób u których bywam, lubię coś wiedzieć na wypadek robienia niespodzianki czy prezentu na urodziny. Mam nadzieję, że pomysł takiego posta spodoba się i Wam.
Miałam w planach post zdjęciowy ale nie wyrobiłam się, będzie innym razem. Tymczasem spadam jeszcze pobuszować u Was. Przyjemnego weekendu, buziaki :)

9 komentarzy:

  1. Uważam że pomsł Ewy był genialny, zaraz lece pisac swoja metryczkę a Bardzo miło było mi poczytac o Twoich upodobaniach :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za garść informacji o Tobie! ciekawie jest cokolwiek wiedzieć o osobach, u których " się bywa"....Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I super pomysł miała Hubka :) Fajnie tak poczytać, a jakby co, to się tez przyda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna rzecz taka metryczka! W ten sposób ma się łatwiej, a i osoba obdarowana nie dostanie czegoś co rzuci w kąt.
    Pozdrawiam Natalko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tą metryczką , dużo więcej mozna sie dowiedzieć o kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że napisałaś coś więcej o sobie to lepsze niż odpowiadanie na zadane pytania:) pozdrawiam ciepło i twórczego weekendu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sprawa z tymi metryczkami :)
    miło mi było poznać Cię bliżej:)
    miłej niedzieli, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałaś napisać, że w quillingu jesteś bezkonkurencyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że też zrobiłaś taką metryczkę :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*