czwartek, 9 kwietnia 2015

Wielkanocne kartki

Cześć, siema!


Już dawno miałam dodać zdjęcia kartek jakie poczyniłam dla paru osób i jakie dostałam. Prawie wszystkie są takie same bo nie chciałam robić "skromniejszych i bogatszych" kartek, wolałam wysłać jednakowe- różnią się tylko detalami.


Jedyną odmienną kartką jest kartka dla Danuty. Poszła jako pierwsza a wtedy miałam inny plan- schemat ten sam czyli kartka z jajkiem ale kwiatki inne. Dodatkowo w tej kartce bazą był zielony papier ozdobny a w przypadku reszty kartek ozdobny papier kładłam tylko na przód. Bo widzicie jako że ja ostatnio wszystko na ostatnią chwilę robię, nie zostawiłam sobie marginesu czasowego i wysyłałam paczuszkę do Danki na ostatni gwizdek. W paczce szedł do Niej świecznik, który jednocześnie był zieloną pracą na CK i modliłam się żeby doszedł do wtorku bo byłabym w czarnej ..upie :E Paczka nie bez drobnego problemu dotarła w ostatni dzień zabawy i mogłam pracę dodać ale gdyby nie wyszło miałam plan awaryjny. Specjalnie zrobiłam taką kartkę która spełniała wymogi zabawy w marcu po to, by w razie czego dodać Stefanowi kartkę zamiast świecznika aby nie psuć niespodzianki. Później stwierdziłam, że reszte kartek zrobię z takimi samymi kwiatkami a tylko kolory, papier i dodatki inne.



Kartki są proste, namiotowe. Elementem centralnym jest jajko wycięte od szablonu z kartonu falistego. Magikiem zrobiłam ślaczki i obsypałam brokatem- rzadko mam gdzie go użyć a tu pasował choć utrudniał życie przy robieniu zdjęć... Kwiatki proste, w różnych kolorach, szarfa "z jakiej okazji" jest kartka, do tego półperły i życzenia w środek. Nic specjalnego ale mam nadzieję, że dziewczynom się spodobały. Tu wszystkie razem, Danutowa była już w drodze.



Ta poszła w paczce z nagrodą niespodzianką za candy do Mileny



Taką dostałam od Ani Iwańskiej. Ania mnie zaskoczyła a myślałam, że to ja zaskoczę Ją haha. Kartka jest piękna, bardzo podoba mi się ten listek- trafia w moje gusta :) Ja wysłałam jej tą:




Ta przyszła do mnie w paczuszce od Agaty Fleszar. Prócz tej ładnej karteczki dostałam inne podarki ale o tym niebawem. Ja wysłałam jej tą:




Taką dostałam od Lidzi- nawet Jej pisałam, że mi się najbardziej podoba właśnie taka z owieczką i proszę mam własną :) Do tego kurczaczkowa zawieszka, która mnie rozwaliła bo jest świetna- masz Ty dryg do tego kobieto! Ja wysłałam jej tą kartkę:




Taką wspaniałą kartkę dostałam od Barbary Niezgody. Basia wysłała mi kartkę także na Boże Narodzenie co było dla mnie sporym zaskoczeniem, bo nie planowałam wysyłać żadnych kartek. Raczkowałam wtedy w tej dziedzinie i dlatego bardzo chciałam tym razem również zrobić Jej niespodziankę i wysłałam jej taką kartkę:




Dziękuję Dziewczynki, jesteście kochane :)


Ostatnio jakoś nie mam natchnienia i cierpliwości do bloga i robótek. Przedświąteczny czas wyczerpał mnie psychicznie i wszystko idzie jak po grudzie. Jedyne co sprawia mi radość to granie w gry z czego nie jestem zadowolona. Ale poprawiają mi humor bo jak tu nie parsknąć śmiechem gdy za moje niecne czyny napada mnie gang staruszek hahaha. Te trzy perfekcyjne panie domu to Brutalna Barbara, Złowroga Zofia i Potworna Pelagia haha. Staruszki zgorszone moim poczynaniem napadły mnie w zaułku uzbrojone w wałki. Myślałam że spadnę z krzesła :D



Na dziś to tyle. Chciałam zakończyć temat Wielkanocy i mieć spokój do grudnia. Jakoś nie lubię ostatnio świąt, to już nie to samo co kiedyś. No ale temat miałam zakończyć więc ucinam wątek w tym miejscu. Buziaki, do zaś ;)

15 komentarzy:

  1. Karteczki świetne. Jeden motyw, ale tak sprytnie pokombinowany, że tylko oczu cieszy. To co dostałaś, też oryginalne. Temat świąt wyczerpałaś do następnych grudniowych.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko śliczne sa tw Twoje karteczki , Pięknie wykonane , pomysł z brokatem rewelacja , a ja kombinowałam jak koń pof górę jak Ty zrobiłas te wzorki na jaju :-) kwiatuszki quillingowe wiadomo są przepiękne. Dziękuję Ci ślicznie za tą karteczke i życzenia, A Karteczka którą dostałas ode mnie jest autorstwa mojej córki , której naczelną zasadą jest minimalizm . Ale powiem Ci że mnie się ta kartka też spodobała przez ten listek głównie.
    spokojnego słonecznego weekendu .

    OdpowiedzUsuń
  3. I cóż rzec - nawet proste kartki w twoim wykonaniu proste nie są. bardzo, bardzo ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki. Zazdroszczę, ja dostałam tylko jedną (ale zawsze to coś, nie?). Proste, ale mają w sobie to coś. Ja to mam pytanie czysto techniczne. Jak wysyłasz pocztą, to zabezpieczasz jakoś te quillingowe kartki? Pudełka? Bo ja to się boje, że nie przetrwają. Dla Beatki specjalnie pudełko zmajstrowałam (że wypchałam serwetkami inna sprawa;)). Ale nigdzie nie znalazłam potwierdzenia, że np. bąbelkowa koperta wystarczy i nic się nie pogniecie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te Twoje jajeczkowe karteczki Natalko, dziewczyny na pewno były zachwycone. Sama też dostałaś urocze karteczki. Przesyłam pozdrowienia i życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wybór kartek!!!! a Twoja- moja kartka najpiękniejsza! Natalko mamy wiosnę, będzie coraz cieplej i radośniej! ŻYCZĘ CI WIĘCEJ OPTYMIZMU NA CO DZIEŃ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki zrobiłas , czasem im prostsze tym piękniejsze :) , ja osobiscie nie gram w nic bo nie mam cierpliwosci do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 10 kwietnia, a mnie się jeszcze nie nudzą karteczki wielkanocne :-). Czerpię wiedzę i inspiracje na przyszłość :-)
    A gry to jakaś odskocznia, czasożerna, ale czasem też bym chętnie z wałkiem pobiegała - bezkarnie kogoś bęc w głowę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiedziałam, że Twoje karteczki będą piękne i dopracowane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalko, śliczne kartki poczyniłaś a jedna z nich jest moja za co Ci ogromnie dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te Twoje karteczki, a jedna nawet cieszy i moje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I Twoje Natalko, i dziewczątek karteczki są piękne;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha staruszki XD wkurzone staruszki XD z wałkami dobre XD a karteczki są śliczne i takie kolorowe

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*